Your cart
Jūsų krepšelyje nėra prekių
Tai unikalus leidinys mokiniams ir mokytojams, skirtas mokyti(s) spręsti problemas taikant STEAM ir kūrybiškai programuojant.
STEAM ugdymo tikslas – mokyti(s) kartu gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, menų ir matematikos, o šis leidinys yra priemonė integruoti STEAM pamokose.
Mokiniai tyrinėja visam pasauliui svarbias temas, atitinkančias tvaraus vystymosi tikslus (www.globalgoals.com). Į jas gilinamasi pasitelkiant STEAM, integruojant įvairius mokomuosius dalykus. Mokiniai kompleksiškai pažvelgia į temą, susipažįsta su pristatoma problema ir ieško jos sprendimo būdų – konstruoja ir programuoja technologinį įrenginį (prototipą).Taip jie teoriją taiko praktikoje, o technologijos tampa patrauklia mokymosi priemone pasauliui pažinti.
Nagrinėdami temas mokiniai nejučia mokosi programuoti. Mažo kompiuteriuko micro:bit galimybės įkvepia, o programavimo kalba tampa viską jungiančia nesudėtinga dėlione.
Nusiteikite įdomiai kelionei!
- Sudėtingumas
- 5 klasė
- Autorius
- 0000036475
Ingrida Kupčiūnienė, Jolita Kaupienė, Mantas Petraška, Kęstutis Mačiulaitis - Puslapių skaičius
- 80
122 - Leidimo metai
- 2020-02-20T00:00:00+02:00
2021