Harmonize 2 (Oxford University Press) orientuotas į kalbos mokėjimo lygį A2 ir siekia integruotai ugdyti visus programoje numatytus kalbinius gebėjimus. Vadovėlyje apimta visa atnaujinta BP numatyta tematika, komunikacinės intencijos ir kiti turinio dalykai.
Harmonize 2 (Oxford University Press) orientuotas į kalbos mokėjimo lygį A2 ir siekia integruotai ugdyti visus programoje numatytus kalbinius gebėjimus. Vadovėlyje apimta visa atnaujinta BP numatyta tematika, komunikacinės intencijos ir kiti turinio dalykai. Vadovėlyje pateiktos užduotys skatina mokinius ugdyti globalaus piliečio įgūdžius. Mokiniai yra mokomi kaip sėkmingai dirbti komandoje, spręsti iškilusias problemas, suteikia galimybę įgyti įgūdžių reikalingų mokytis visą gyvenimą. Mediacijai skirtos užduotys skatina moksleivius ugdyti įgūdžius kaip mokėjimą apibendrinti, interpretuoti, paaiškinti. “Life Skills” veikla skatina mokinius mąstyti analitiškai, pagrįsti savo atsakymus, išreikšti nuomonę argumentuojant, pritaikyti įgytas žinias gyvenimiškose situacijose. Vadovėlyje gana gausu tarpdalykinio ugdymo užduočių. Skaitydami ir klausydami tekstus anglų kalba bei atlikdami projektus mokiniai gali sužinoti apie meno, geografijos, gamtos mokslų, technologijų ir pan. dalykus. Harmonize 2 pateikia daug vaizdo medžiagos: dokumentika, youtube stiliaus video, 360 video, kurie skatina mokinių domėjimąsi, kritinį mąstymą bei motyvaciją. Rubrika Skill Up atkreipia mokinių dėmesį į mokymosi būdų įvairovę ir pateikia konkrečių patarimų, kaip atlikti tam tikras supratimo (klausymo ar skaitymo) užduotis, kokią strategiją taikyti klausant, skaitant ar rašant skirtingo tipo / žanro tekstus. Vadovėlio medžiaga, užduotys ir rekomenduojami darbo būdai padeda mokiniams plėtoti ne tik anglų kalbos kompetenciją, bet ir mokymosi mokytis, komunikavimo, pažinimo pilietinę, iniciatyvumo, verslumo, skaitmeninę, kultūrinę, socialinę emocinę kompetencijas. Vadovėlis parengtas atsižvelgiant į šiuolaikinę mokymo/si aplinką, kai derinamos spausdintos ir skaitmeninės mokymo/si priemonės. Skaitmeninis turinys, mokymosi ir įsivertinimo medžiaga leidžia padidinti mokinių savarankiškumą ir sumažinti mokytojo darbo sąnaudas. Vadovėlis yra šiuolaikiškas, patrauklus paaugliams ir patogus mokytojams.