English Code 3. Pupil's Book with Online Access Code (vadovėlis)
Vadovėlio „English Code“ užduotys ir mokymo(si) metodai ugdo ne tik pamatines anglų kalbos žinias, bet ir skaitmeninę kompetenciją, problemų sprendimo ir bendradarbiavimo įgūdžius. Į mokymo(si) programą integruotos STEAM užduotys (mokslas, technologijos, inžinerija, menas, matematika) skatina mokinius natūraliai ir nuolat domėtis savo aplinka, pasauliu.
Vadovėlio „English Code“ užduotys ir mokymo(si) metodai ugdo ne tik pamatines anglų kalbos žinias, bet ir skaitmeninę kompetenciją, problemų sprendimo ir bendradarbiavimo įgūdžius. Į mokymo(si) programą integruotos STEAM užduotys (mokslas, technologijos, inžinerija, menas, matematika) skatina mokinius natūraliai ir nuolat domėtis savo aplinka, pasauliu. Mokydamiesi iš šio vadovėlio mokiniai gali atskleisti visus savo kalbinius gebėjimus ir mėgautis mokymo(si) procesu. Gausiai iliustruotos ir įdomios istorijos, smagios ir įvairios užduotys, projektinės veiklos neleis nuobodžiauti ne tik mokiniui, bet ir mokytojui. Vadovėlio komplekto „English Code“ išskirtinumai: mokiniai mokomi efektyviai ir užtikrintai kalbėti angliškai; įvairios STEAM veiklos ir integracija žadina mokinių kūrybiškumą, padeda jiems aktyviai įsitraukti į mokymo(si) procesą; šiuolaikiškos projektinės veiklos leidžia atskleisti geriausias mokinių savybes, skatina juos pasitikėti savimi; skaitmeninėmis žiniomis grįsto mąstymo strategijos („Coding Mindset“) skatina mokinius eksperimentuoti, suteikia pagrindinių žinių, moko naudotis skaitmeninėmis technologijomis.
- Sudėtingumas
- 2 klasė
- Autorius
- Hawys Morgan
- Puslapių skaičius
- 199
- Leidimo metai
- 2021