Apie matematikos mokymosi pasiekimus dažniausiai sprendžiama pagal mokinių gebėjimą spręsti tekstinius uždavinius. Kad sprendimas būtų sėkmingas, būtinas gebėjimas taikyti teorines žinias realiose gyvenimiškose situacijose, kitų disciplinų (fizikos, geografijos, informatikos, technologijų ir kt.) kontekstuose, samprotauti, daryti išvadas. Šio leidinio tikslas – padėti XI-XII klasių mokiniams išmokti spręsti matematikos tekstinius uždavinius savarankiškai. Pateikta medžiaga sudaro sąlygas susisteminti jau turimas žinias ir pasipraktikuoti spręsti tekstinius uždavinius, kuriems per pamokas dažnai stinga pakankamai laiko įgūdžiams susiformuoti. Sudarytos užduotys ir siūloma pagalba padės mokiniams be didesnės mokytojo pagalbos išmokti atidžiai nagrinėti tekstinių uždavinių sąlygas ir sėkmingai pritaikyti skirtingus sprendimo būdus. Tam, kad mokiniai geriau suvoktų praktinį ir matematinį aspektą, knygos autorės pateikė tekstinius uždavinius su sprendimo pavyzdžiais, mokydamos būdų, kaip spręsti, atidžiai išanalizuoti ir suprasti sąlygą. Leidinyje siūloma pateikto tekstinio uždavinio sprendimą sudaryti iš trijų komponentų: tinkamo kintamųjų pasirinkimo, lygčių sudarymo ir formalizavimo ir paskutinės dalies – gautų lygčių ir nelygybių sistemos sprendimo. Pateikti uždaviniai daugeliu atvejų atitinka matematikos valstybinio brandos egzamino programą ir suformuoti remiantis matematikos egzaminų pavyzdžiais, todėl tinkami rengtis matematikos olimpiadoms ar siekiant aukštesnio matematikos VBE įvertinimo.
- Sudėtingumas
- 11 klasė
- Autorius
- Laima Tynčenko, Jelena Ignatovič, Petrė Grebeničenkaitė
- Puslapių skaičius
- 84
- Leidimo metai
- 2020