omnibus

Ši direktyva papildomai gina vartotoju teises ir užtikrina sąžiningą informaciją apie nuolaidas, prekes ir pardavėją

Netikrų nuolaidų rodymas. Pagal šią direktyvą ,  draudžiama skelbti, jog prekei taikoma  nuolaida, nors  prekė kainavo tokią pačią sumą ir be nuolaidos. Direktyva nustato, kad verslas turės pareigą įrodyti, jog ankstesnė kaina buvo taikyta ne mažiau kaip 30 dienų, tik tokiu atveju galima įvardinti kaip akciją.

Netikrų vartotojų rekomendacijos ar atsiliepimai. Skelbiami atsiliepimai gauti iš vartotojų, kurie iš tikrųjų naudojo arba įsigijo produktus. Suteikiama informacija informacijos apie tai, kaip atliekami patikrinimai, aiškiai informuojami vartotojus, kaip atsiliepimai yra tvarkomi.

Produktų reitingavimas. Rinkoje pasitaiko situacijos kai produktų prekiautojai tiesiogiai arba netiesiogiai sumoka interneto paieškos funkcijų teikėjui už aukštesnį produkto reitingą paieškos rezultatuose, tačiau vartotojai apie tai nežino ir nėra informuojami. Nuo šiol tokią informacija yra privaloma atskleisti. Pagal direktyvą privalu, kuom remiantis nustatomas reitingas, aprašymą, paaiškinantį prekiautojo naudojamus pagrindinius standartinius parametrus ir jų santykinę svarbą, palyginti su kitais parametrais.

Privaloma atskleisti pardavėjo statusą. Privalu informuoti vartotojus, apie prekes, paslaugas arba skaitmeninį turinį prekiaujantis yra profesionalus verslininkas ar, pavyzdžiui, fizinis asmuo. Jeigu pardavėjas nėra įmonė, jis turi pareigą atskleisti, jog sudarytai sutarčiai nebus taikomos vartotojų teisių apsaugą užtikrinančios normos.

Comments (0)

No comments at this moment